środa, 26 grudnia 2012

#4. Plan dietowy na kolejne 3 miesiące.

Korzystając z kalkulatora wagi obliczyłam, że by schudnąć 15 kilogramów w trzy miesiące muszę jeść około 550 kalorii dziennie. I tak właśnie zamierzam robić!

Dzisiaj zjadłam:
Serek wiejski lekki - 120 kcal 
Dalej pewnie będzie jakieś niewielkie świąteczne danie i odrobina alkoholu, z napojami niesłodzonymi czyli np. Pepsi Light. Powinnam się zmieścić w tych 550 kaloriach, choć dopiero od nowego roku zaczynam dietę. 

Zawiesiłam siłownie na dwa miesiące, bo stwierdziłam, że w styczniu chodzić nie będę, bo mam egzaminy, a w lutym prawpodpodobnie jadę na dłużej do Polski, więc będę płacić za nic, ale jeśli mi się przez te dwa miesiące uda schudnąć choćby 10 kilogramów to wkrocze tam jako nowa, szczuplejsza JA i wszystkim szczęki opadną! :)


Wierze w to mocno!

1 komentarz:

  1. A gdzie mieszkasz, jesli wolno spytac ? Ja tez przesiaduje za granica :)) Na swieta przyjechalam do Polski, i jedyny plan to nie przytyc xDDD Bo pierogi snily mi sie juz od miesiaca. xDDD W wigilie sobie pozwolilam, i zaluje.
    Na poczatku waga leci bardzo szybko u mnie bylo 14 dni 10 kilo. Teraz o marne 200 gram musze WALCZYC przez 3 dni. Ale nie zawlaj przez te 3 miesiace, i bdzie okej, napewno uda Ci sie schudnac te 15 kiloo :))... Przeciez to tylko kilosy, nie pokonaja nas ^^

    OdpowiedzUsuń