wtorek, 25 grudnia 2012

#2. I tak mi dopomóż Bóg.

Każda droga gdzieś się zaczyna. Moja zaczęła się już jakiś czas temu, a mianowicie od 21 Października 2012 roku, kiedy osiągając wagę 76,6 poczułam się ze Sobą bardzo źle. Rok wcześniej ważyłam ponad 10 kilogramów mniej, jednak mój związek z facetem, który kocha fast-foody zrujnował nie tylko moją sylwetkę, ale i wnętrze. Znów chce odzyskać dawną Siebie (63 kilogramy), a nawet lepiej! Osiągnąć swoją wagę idealną czyli 50 kilogramów. 
Dlaczego to robie?

Dla wyjstających kości policzkowych 
Dla dołeczków, który mam, ale są ukryte pod tłuszczem
Dla dobrego samopoczucie i świetnej kondycji
Dla pięknych filigranowych pośladków
Dla jeansów niewielkiego rozmiaru
Dla męskich koszulek, w których będę wyglądać o niebo lepiej 
Dla wystającej miednicy, która jest moim największym marzeniem. 

Chce, potrafię, zrobie to. Moja motywacja leży w samej Sobie i w zdjęciach tysięcy kobiet, którym się udało. To będzie moja ostatnia walka. Jeśli tym razem przegram i nie osiągnę wagi przynajmniej 60 kilogramów.. poddaję się. Widać bycie grubasem jest mi pisane. 

I tak mi dopomóż Bóg. 

A teraz idę pomalować paznokcie. :) 

Pozdrawiam wszystkie motylki, i te mniejsze i te większe ;* 

1 komentarz:

  1. Hej. No ja narazie to gąsienica jestem xDDD W motylka staram sie zmienic. Tak. Wazylam te 110. Znaczy sie ostatnio sie warzylam we wrzesniu i bylo 106, a potem jeszcze na chama wpierdalalam 2 miesiace, bo wiedzialam ze w koncu przejde na diete. Glupie, ale to wlasnie ja, mam problem z zarciem, nalogowo wpierdalam. No wczoraj np. Tak duzo zjadlam ze sie porzygalam, i myslisz ze przestalam ?... no co ty, nie ja. Przechodzilam wiec przez bulimie... ale sama musialam zrozumiec ze to mi nie pomoze, a pozatym trudniej jest sie ukrywac, i do tego smierdzisz... xDD
    No wiec za mna juz 30 kilosow !!! A ile mi jeszcze zostalo ... ojojojoj.
    Walczymy razem, co nie ??? :))) Ja prawie codziennie jestem na blogu, i wam gratuluje albo opierdalam :P :P
    Musze jakies foty wstawic, ale wiesz... wazac 110 raczej fotek w kiblu sobie nie strzelalam. ha ha.
    Poszukam, i wlepie ^^ Trzymaj sie !

    OdpowiedzUsuń