poniedziałek, 25 listopada 2013

Koka tez czlowiek, wiec zalicza kolejną glebę.

Ciezko, ciezko, ciezko.
W weekend zaszalalam i niestety wraz z poniedzialkiem nie tylko przyszedł horror ogromnego zmęczenia i kaca, ale rowniez prawie poltora kilograma na wadze.(!?!?!) To wywiodlo mnie do punktu wyjscia, jednak dalo mi wiekszego kopa, by sie jednak postarać. Wizja tego, ze do Sylwestra ponad 30 dni pozwala daje mi zbyt duzy luz i odbiera sile do parcia do przodu, ale dosc!
Tak bylo wczoraj. Dzis jest juz znow 59.9 kg czyli pol kilograma w jeden dzien intensywnych cwiczen i wzorowej diety. To byla ostatnia taka wpadka. Za nieco ponad tydzień moje 19 urodziny. Boze, jak ten czas szybko leci! Trzeba znalezc jakas wystrzalowa sukienke, uderzyc w klub i przetanczyc cala noc, celebrujac moje male zwycięstwa i to, ze nie dalam sie zwariowac przez ostatnie 19 lat mojego zycia. Taki mam plan!
A jak narazie to siłownia i nie ma opierdalania sie! 500 kcal musi byc.
A jak u was dziołszki? :)

Pozdrawiam cieplutko,

Kokainovva xxxx

6 komentarzy:

  1. U mnie siłownia za 3,2,1...
    Nie serio, idę, bo jak chodzę ćwiczyć, to mniej jem. Jakoś psychicznie to idzie, że wszystko jest lepiej. Fakt, mało czasu, ale lepiej ruszyć do przodu niż przestać ten okres w miejscu! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ja ogólnie gdy mam duzo zajęć zapominam o jedzeniu. Uwielbiam takie dni, gdy siadam wieczorem przez laptopem po ciężkim dniu i uswiadamiam sobie, ze prawie nic nie jadlam. Ale to może tylko moje wynaturzone myślenie :)
      Jasne! Ruszamy sie! Pelna mobilizacja!

      Usuń
  2. u mnie w sumie dobrze jeśli chodzi o odchudzanie. heh, mam to samo w weekendy, ale karanie się za takie niedbalstwo skutkuje ;) powodzenia ;) nie poddawaj sie, trzymam kciuki ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja ruszyłam z nowym blogiem - traktującym tylko o moim odchudzaniu. (beslimproject.blogspot.com)...
    Jeśli nie wpadnę do Ciebie do Twoich urodzin - to już teraz życzę Ci wszystkiego, co najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń