niedziela, 10 listopada 2013

5 z przodu czyli, 59.7kg i 4.7kg do celu!

Udało mi się dość do wymarzonej Piąteczki, Piątuni, Piątusi z przodu! 
Takich news'ów mi trzeba. Takiej motywacji.

Oto małe podsumowanie, jeszcze przed końcem 2013: 

Jeszcze tylko 4.7 kg i jestem u wymarzonego celu czyli 55 kg. 
ŁĄCZNIE od początku diety schudłam -16.9 kg.
Zrobiłam to łącznie w 6 miesięcy, nie licząc dwóch, dwu-miesięcznych przerw: jednej na zaleczenie złamanego serca i drugiej, wakacyjnej. 

No wydaje mi się, że całkiem nieżle mi to poszło, a wam?
A dzisiaj basen i siłownia. 

55 kilogramów - nadchodzę!

11 komentarzy:

  1. Koka wreszcie widze ze zyjesz! co u Ciebie? pisalam maile do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. no to zrobilas to w 8 miesiedy no nie oszukujmy sie ;p a razem to pewnie rok do wymarzonej wagi :P bo teraz swieta? to pewnie sie na cos kusisz co? :P czy wytrzymasz? tak sie pytam bo sama sie boje swiat i tego calego pysznego jedzenia :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 jeśli mamy byc tacy super ściśli :D Gdzie to dopiero pierwszy tydzien Listopada.
      Nie ma opcji. Swieta to silownia na maxa. Nawet w weekendy juz alkoholu nie tykam. A mialam taka ogromna ochote na piwo! Mam wymarzona sukinke na Sylwestra I pol rozmiaru do zrzucenia, zeby boczki nie wydawały, wiec przerwy świątecznej brak! Tobie rowniez zycze powodzenia I wytrwalosci, zebys sie nie dala pokusom I na swieta byla silniejsza niz przez cały rok!:D

      Usuń
  3. Pozazdrościć takiego wyniku! Moim celem aktualnym jest 70 kg. Miałam 84, mam 76 (choć i tak NIKT w to nie wierzy,że tak dużo:)) . A jak mi się uda 70kg, to wtedy wyznaczę kolejny cel;-)
    Pozdrawiam, świetny wynik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje I Tobie rowniez życzę z calego serduszka powodzenia! Jesli bedziesz potrzebowac wsparcia, zapraszam. Wspolne motywowanie sie zawsze dzialalo cuda :D :)

      Usuń
  4. zazdroszczę niesamowicie! Życzę powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo! Kolezance rowniez, jakiekolwiek postanowienie by to nie bylo :D

      Usuń
  5. Mamma mia, cudowny rezultat! To jest naprawdę wynik do pozazdroszczenia! I to w 6 miesięcy! Gratuluję i życzę utrzymania tej wagi na zawsze ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak bardzo dziekuję, bo tego najbardziej mi trzeba! Nawet jeśli nie uda mi się zejść niżej, to żeby taka waga pozostała już ze mną na zawsze :)

      Usuń
  6. Ojej! zazdroszczę z całego serca! Motywacją dla mnie jest to, że komuś się powodzi i udaje! Więcej takich postów u każdej! :) Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje slicznie! I dolaczam sie do zyczen! Oby bylo nas jak najwięcej! :)

      Usuń