czwartek, 14 listopada 2013

17 kilogramow, 4 do celu.

Im blizej celu, tym spokojniejsza jestem, tym bardziej pewna, ze mi sie uda. Jesli ktos 17 kilogramów temu by mnie zapytal, czy wierze, ze mi sie uda, powiedziałabym, ze predzej uda mi sie domowym odkurzaczem to odessac niz spalic i zrzucic to samodzielnie. Teraz wiem, ze zawsze warto wierzyć i nie wolno przestawac. Nigdy! 
Jeszcze 4 kilogramy i pozniej ostro zabieram sie za ujedrninie i pozbycie sie woreczka po tłuszczyku na brzuszku. Taki plan mam! I tu zwracam sie do was, moje kochane, bo wierze, ze macie o wiele wieksze doświadczenie w tych sprawach.
Najlepsze domowe metody ujedrnienia skory? Cwiczenia czy jakies kremy albo masci - niewazne! Kazda, juz wcześniej uzyta i sprawdzona metoda jest na wage zlota! Bardzo bym prosila o odzew w tej sprawie albo chociaż polecenie mi dobrych blogow na ten temat, jesli znacie. Dziekuje ślicznie!

Zycze wszystkim kobietkom dobrego konca tygodna i jeszcze lepszego weekendu!

Pozdrawiam i caluje cieplo!

Kokainovva
xxx

13 komentarzy:

  1. Congrats ! udalo Ci sie, wytrwalas, i wiesz ze jest warto :)
    Na ujedrnienie jest 10000 produktow kremow i kremikow :P :P nie wiem co Ci pradzic, wiec nienapisze nic :) napewno ktoras z dziewczyn pomoze :)
    Masz zdjecia przed i po ? Fajnie by bylo Cie pochwalic jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno wstawie, ale najpierw chce dojść do tych 55 kilogramków, żeby widać było cały efekt. W sumie wstawie 3 zdjęcia, z samego początku, ze środeczka mniej więcej i samego końca.
      I dziekuje za mile slowa! Za Ciebie tez trzymam mocniusio kciuki! ;*

      Usuń
  2. co do ujędrniania, to jest mnóstwo ćwiczeń, które znajdziesz w necie i są naprawdę skuteczne ;) kremów jest tysiące, miliony, więc polecić ci mogę dłuższy shopping w sklepach z kosmetykami ;) na pewno znajdziesz coś dla siebie, czytając opisy produktów.
    zawsze warto wierzyć, że osiągnie się cel. ja też już jestem blisko i to mnie motywuje jeszcze bardziej ;)

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do siebie
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za komentarz. Wlasnie mam zamiar usiąść do przejrzenia tych ćwiczeń.
      Zaraz odwiedzę bloga i dziękuję ciepło za odwiedziny u mnie i za komentarz! ;)

      Usuń
  3. Pięknie, już tylko 4 kg, taka mega droga za Tobą! Chciałabym być już w tym miejscu co Ty! Wydaje mi się, że mogłabyś używać masażerów, nawet w rossmannie je znajdziesz :) Działaj dalej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam szorowanie się gąbką :) taką specjalną, dostaniesz w każdej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny swietny pomysl! Musze dopisac to do listy. DZIĘKUJĘ za pomysł! :)

      Usuń
  5. Ale dałaś mi kopa do pracy nad sobą ! Gratuluje osiągnięcia, wytrwałości, silnej woli... mega. Będę tu częściej zaglądać, będę brać z Ciebie przykład, serio :) A co do ujędrniania skóry to najlepsze są z pewnością ćwiczenia ujędrniające sylwetke, masaże no i oczywiscie zdrowe jedzenie :)) Ja używam scrub do ciała z clinique http://imgh31.strawberrynet.com/images/products/watermark/01320280401.jpg . Strasznie mrozi po nałożeniu ale efekt jest świetny, sprawdzone przeze mnie ! :) pozdrawiam B. xoxo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze o tym scrubie poczytać I w koncu zaczac cos stosowac!
      Dziekuje pięknie. Takie slowa najbardziej motywuja do dalszej pracy. Za Ciebie również trzymam mocniutko kciuki, jakikolwiek Twoj gol by nie byl! Trzeba sie wspierac :)
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  6. Mi tam jakoś tak sama się ujędrniła, ale najlepiej po prostu ćwiczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wlasnie myslalam. :) Cudow niestety nie ma.

      Usuń
  7. tak cwiczenia niestety to najlepsza droga, ale ja zamierzam wyprobować ćwiczenia z folią na brzuchu, kupie tylko folię i biore sie za ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysl! Rowniez bede musiała spróbować!

      Usuń