sobota, 9 lutego 2013

#Piątkowe ważenie - SZÓSTKA Z PRZODU!

Oto efekty moich działań z ostatniego tygodnia. Było warto się głodzić i Sobie odmawiać, ćwiczyć i się pocić? Było! Dla każdej kobietki, która mnie odwiedza, a ma wątpliwości - osiągnąć Swój cel, który od dawna był odległy? Bezcenne! :) O wiele lepsze niż to jedno ciastko czy jeden kawałek kurczaczka więcej. 

Kokainovva

Jedyne co mnie martwi, to, to, że dzisiaj urodziny P. Będzie mase jedzenia, dużo alkoholu, pewnie jakieś miekkie narkotyki i dużo słodzonych napojów. Jedynie co mogę zrobić, by to nie zabiło mojej diety, to nie jeść cały dzień aż do 18nastej i kupić Sobie kilka własnych soków. Obym tylko wytrwała w diecie i jedynie skubała jedzenie, a nie rzuciła się na nie jak smok, co rzadko mi się zdarza ostatnimi czasy, ale skąd człowiek może wiedzieć? Chociaż jedzenie to mój najmniejszy problem. Alkohol jest tym o wiele większym problemem. Boję się. Martwię się. Jestem słaba. Ech.. 

To thinspo będzie przy mnie całą imprezę, na telefonie, na tapecie. I tak mi dopomóż Bóg: 


Pozdrawiam was kochane i życzę chudego, aczkolwiek dobrze spędzonego weekendu! ;-*

Dziękuję, że jesteście! Jesteście moją siłą! :)

Edit 1. Po weekendzie przetłumacze i wrzucę tu kilka fragmentów książki, którą czytam. Świetna jest! Mam nadzieje, że te wartościowe kawałki kogoś zainspirują! :) 

19 komentarzy:

  1. Pięknie, mkniemy jak burza! :D Ja tylko mogę sdradzić, że jestem bardzooo bliska wagi 68kg ^^ Także 6 z przodu pojawiła się wczoraj :D A dziś było jeszcze mniej, no kurczę warto warto! <3 Jezuuu już nie długo wakacje będziemy bosko wyglądać Ahhh..już nie długo! Nie poddajemy się <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Twoje myśli całym serduszkiem! <3
      Ha, muszę się wziąć za siebie i gonić Cię szybciutko! :D
      Będziemy piękne, piękne, lalala <33

      Usuń
  2. Może dlatego, że jestem wciąż młoda i głupiutka pomimo pełnoletności ;) Ale to pewnie z braku porządnego dzieciństwa, przez wyjazd za granice, brak przyjaciół, brak akceptacji społeczestwa przez pierwsze dwa lata. I składają się na to również inne tragedie życiowe. Teraz Sobie odbijam w taki, a nie inny sposób, ale staram się. Staram się mocno by zachować równowagę.
    Dziękuję!
    Tobie również miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci idzie kochana, oby tak dalej!! Niech moc będzie z Tobą xP !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulala, jestem z Ciebie dumna!!!
    Nie poddawaj się na tych urodzinach - to przecież tylko jedzenie. TYLKO! Ono nie jest nam do szczęścia potrzebne! Pamiętaj o tym!
    Trzymaj się cieplutko :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Dasz radę! Coś czuję, że to nie będzie impreza z tych lepszych, jednak myśl o tym, że dasz radę, że jesteś silna! Powodzenia! http://donteatalot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak po alkoholu i po ` miękkich` narkotykach następujace tzw.` gastro ` heh jest najogrsze trudno sie oprzec ale wierze w Ciebie i w Twoją siłę. Gratuluje wagi, oby tak dalej i ony do piątki z przodu :) Powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taką samą wagę :) tzn. sprzęt do ważenia. Gratuluję 6 z przodu :);):)

    Życzę udanej imprezy. Bez moralnego kaca nazajutrz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, wow, wow! "6" przysłoniła mi całą resztę notki! :D Wspaniale! Gratuluję!
    Baw się dobrze na imprezie i bądź grzeczna, dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana gratuluję 6 z przodu z całego serca!!! Wiem dokładnie jakie to uczucie, dlatego szczerze cieszę się Twoim sukcesem i trzymam kciuki za następne!! :* :* xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, że masz już tą "szósteczkę" z przodu, gratuluję;)
    Życzę powodzenia<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahahaha, alkohol powiadasz :D No cóż, ja jak pije to nie jem, nie wiem dlaczego, ale po prostu, a potem, po 6-7dmiu kieliszkach wiesz jak to sie kończy :D Film urwamy, kibel zarz... no wiesz ;)
    Widze, że ogólnie idzie Ci dobrze :) Gratulacje! Też biore się za siebie teraz :/ Nie ma co czekać, a mam teraz prawie miesiąc ferii na ogarnięcie się :)
    Pozdrawiam, LLM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, w Sobote zmuliło mnie bardziej niż zwykle XD Jednak dobrze jest mieć pełen żołądek. Będę od tym pamiętać, by następnym razem pomyśleć o jakimś lekkim jedzonku. Trzymam kciuki!
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  12. Od jednego dnia nie przytyjesz, więc tymi urodzinami nie masz co się martwić. Zresztą one już były, więc temat zamknięty, na bank sobie poradziłaś, a szósta z przodu zostanie utrzymana.
    Trzymam kciuki i życzę chudości.

    OdpowiedzUsuń