wtorek, 12 lutego 2013

#Czterdziesty-trzeci dzień diety - Thinspiracje

Jem trzy posiłki dziennie. Mogło by być lepiej, jednak nie mam siły i ochoty na nic. Anglię znów nawiedziła zima. Nienawidzę tego, jak wychodzę z domu i jest ciemno, wracam do domu i jest ciemno. Depresyjnie. 
W porównaniu z moimi setkami-tysięcy kalorii, które jadłam jeszcze pół roku temu, czuje się jak osoba wygrana. Wiem, że już się nie poddam, będę szczupła. I nieważne jak wolno będę szła do celu, ważne bym tam doszła. 
Staram się jeść śniadanie jak najpóźniej i nie jeść później niż trzy godziny przed snem. 
Muszę zacząc chodzić wcześniej spać, bo zasypiając o 3, a wstając o 6 szkodze i Sobie i Swojej diecie. 
Staram się myśleć pozytywnie
I jest dobrze. ;) 

Jak tylko nadrobie wszystkie zaległości to opublikuje fragment z książki i diety, jaką się kieruje. Jest niesamowita :) 

Pozdrawiam was kochane! :*

Edit 1. Od następnego poniedziałku mam tydzień wolnego, więc obiecuję ćwiczyć codziennie przez godzine. Przez te pięć dni w tygodniu. Obiecuję! 

Thinspiracje: 

Chcę odzyskać Swoją piękną pupę! :( 

Nie-sa-mo-wite! :) 

7 komentarzy:

  1. Angilą się nie przejmuj :D Wracaj do Polski. Co do pup. Urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapadło mi w pamięć zdanie " I nieważne jak wolno będę szła do celu, ważne bym tam doszła." - masz całkowita rację. To czy twoja pupa będzie taka o jakiej marzysz za miesiąc czy za rok... Czy to ważne? Ważne, ze jesteś szczęśliwa patrząc na siebie teraz i kiedyś.
    Piękny wygląd bloga :)
    Trzymaj się kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za codzienne ćwiczenia. Mnie dzisiaj też to czeka. Mobilizacjo nadchodź :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem dumna z ciebie i twojego nastawienia :* Tak trzymać! :) W pół roku taki postęp, a zobaczysz,co będzie za następne pół. :D Choć właściwie widzisz to an thinspo, które wstawiłaś xD

    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Boziu, jakie fajne tyłki! Jestem pewna, że Ty też taką pupcię sobie wypracujesz :)) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Yhm, ten suits o prawnikach :) a czemu pytasz?:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Byś napisała co u ciebie,a nie :P

    OdpowiedzUsuń