piątek, 14 czerwca 2013

Czas zrobić Sobie pupę!

Nie chce wchodzić na wagę. Wagi są be. Wagi to zdradzieckie suki. Od dziś będę na nią wchodzić tylko dwa razy w miesiącu, a nie codziennie. Będę się również mierzyć co drugi tydzień, tak dla zbalansowania. Nie dam się więcej wciągnąć w to co ostatnio. Skótki tamtego miesiąca ciągle jeszcze odczuwam w żołądku, który się buntuje.
Od teraz tylko świeżo i zdrowo, no!
Następne ważenie za tydzień - 21 Czerwca 2013.

Bilans: 
Szklanka soku ze świeżych owoców - 150 kcal 
Miseczka warzyw i dwa kawałeczki piersi - 120 kcal 
Herbatka czerwona - 1 kcal 

Trenuje z Mel B 10 minutowy trening pośladków i 10 trening nóg. Gorąco polecam tym, którzy nie ćwiczą i ciężko im się zmotywować. Niesamowita kobieta, która cały czas mnie motywuje. O, to, to:
Trening nóg: 

Trening pośladków:


Systematycznie dokładam Sobię ćwiczeń. W następnym tygodniu chcę dołożyć 15-minutowy trening cardio, bo na brzuszek jeszcze jestem za mała. Próbowałam Chodakowską, ale ta kobieta jest tak apatyczna i anemiczna, że po 3 minutach wyłączyłam i poszłam się przejść, bo myślałam, że z depresji wyskoczę z okna. Choć może to tylko moje wrażenie.
Mel B górą! :D



I ogólnie pozytywnie. Mam nadzieję, że u was podobnie.

Pozdrawiam i całuję ciepło.
Trzymajcie się zdrowo ;*

ps. Są jakieś ćwiczenia, które wy polecacie?

Edit. 1. Byłam na ponad dwie godzinki na siłowni. Zaczyłam trening interwałowy i wysiłkowy. Czuję się niesamowicie. Jutro basen!
Czuję, że żyje. Mmmm, boskie uczucie. <3

Kokainovva xxx

7 komentarzy:

  1. ładny bilansik.
    ja teraz boje się jeszcze zważyć. mogę powiedzieć, że od środy idzie dobrze, ale jednak po wcześniejszych dniach jeszcze sie boję. fakt, że codzienne ważenie wpędza w obsesje, ale mi dodaje motywacji i dobgero humoru gdy na wadze jest choc gram mniej...
    mój żoładek i brzuch chyba juz sie przyzwyczail do obżarstwa i głódówek na przemian i raz na jakis czas przez tydzień zbilansowanej diety. ja potrafię w ciagu 2 dni przytyć dwa kilo i w ciagu dwóch nastepnych je zrzucić i waga mi sie często tak waha w te i we wte, starszne to jest nie umieć zapanowac nad sobą z jedzeniam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekty odchudzania ćwiczeń widać po 2 tygodniach. W tedy można się ważyć mierzyć ;) i jest radość!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja osobiście kocham Mel B ;3 też ćwiczę jej filmik na pupę ;d
    a chodakowska nie dość, że taka jakaś dziwna to zero uśmiechu ani nic ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Również ćwiczę z Mel B na pośladki i nogi. Do tego brzuch i rozciągające/rozluźniające. W sumie najbardziej podoba mi się na brzuch. Poza tym polecam squaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. cwiczenia z mel b sa na ujedrnianie pupy, jezeli chcesz ja zmniejszyc to sobie tymi cwiczeniami zaszkodzisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie o to chodzi. Zawsze cechowalo mnie duza dupka, ktora uwielbiam i chodzi mi tylko o Jej ujedrnienie :) I ladne zaokraglenie.
      Lubie duze pupy! :D

      Usuń